Зверніть увагу!
000003_hot_article_pic.pngКомпанія "СП В.М.С.", представлена мережею Центрів "ПроМотор", є лідером в області механічної обробки деталей ДВЗ в Україні.
докладніше
Компанія «СП В.М.С.»

000003_000111_CAT_3512_2.pngКомпанія "СП В.М.С.", представлена мережею Центрів "ПроМотор", є лідером в Україні в області механічної обробки деталей двигунів внутрішнього згорання таких як: головок блоків циліндрів (ГБЦ), колінчатих валів, циліндрів блоків циліндрів (БЦ), корінних опор колінчатого валу блоку циліндрів, опор шийок розподільчого валу ГБЦ і БЦ, шатунів.

Всі операції в центрах здійснюються на обладнанні  ROTTLER, NEWEN, SUNNEN, K-LINE (США); АМС SCHOU (Данія); AZ (Італія). Представлене обладнання дозволяє проводити будь-які операції по механічній обробці і відновленню практично всіх деталей двигуна внутрішнього згорання і отримати при цьому унікальні результати, які відповідають рівню світових лідерів виробництва двигунів внутрішнього згорання.

Ось декілька прикладів:

Головка блоку циліндрів

  • перевірка герметичності порожнини охолодження ГБЦ, здійснюється на установці "Тестванна" при температурі від 75°С і тиску стиснутого повітря до 10 атм. Результати тестування приймаються на момент проведення операції. Ця технологічна операція допоможе Вам правильно вибрати шлях ремонту Вашого ДВЗ.
  • можлива механічна обробка площини роз’єму ГБЦ з непаралельними площинами, площин колекторів зі сторони "Впуск" та особливо зі сторони "Випуск", а також обробка алюмінієвих головок блоку циліндрів з стальними форкамерами.
  • при механічній обробці і профілюванню сідел клапанів можна витримувати практично профілі будь-якої складності і комбінації кутів, а ідеальна співвіснісь з направляючою втулкою досягається, завдяки самоцентруванню "плаваючого шпинделя" на повітряній подушці, що дозволяє обробляти робочу і допоміжну фаски сідла клапана зі зміщенням 10 мкм і менше.
  • спеціальне обладнання і запатентована технологія дозволяє відновлювати  сильно зношені направляючі втулки клапанів (знос внутрішнього діаметра втулки до 0,40мм). При цьому, спеціальним інструментом, розсвердлюється внутрішній діаметр старої направляючої втулки, і в підготовлений отвір встановлюється бронзовий вкладиш спеціальної конструкції. Моторесурс направляючої втулки виростає від моторесурса оригінальної - до30%.

Колінчатий вал

  • обладнання для шліфовки шийок колінчатого валу можуть оброблювати вали масою від 2,0 кг до 1000 кг, шириною корінної, шатунної шийки від 16 мм і дожиною валу до 3300 мм (!). При виконанні цієї операції заправляється потрібний радіус заокруглення галтелі, виконується обов’язкове полірування і корінних і шатунних шийок і радіусу галтелі вільною смужкою полірувальної машини, що дозволяє не порушувати геометрію і розмір виконаний при шліфувальній операції. Точність обробки розміру і геометрії шийок складає від 0,002...0,005 мм. Прогин вісі валу та шорсткість поверхні відповідає вимогам виробників ДВЗ.
  • шорсткість поверхні після шліфовки колінчатих валів досягається в межах 0,1...0,050 мкм по Ra. Це практично зеркальна поверхня і забезпечує вимоги всіх виробників ДВЗ. Точність виконання параметрів розмірів шийок, радіусів галтелей, герметрії шийок відповідає вимогам заводів виробників ДВЗ.
  • проводиться динамічне балансування колінчатого валуз комп’ютерним контролем якості, є можливість з навісними елементами - переднім шківом, маховиком, корзиною зчеплення, а для валів V-подібних двигунів з обвіскою приведеної маси шатунів і поршнів (приведена маса шатунів не більше 4,5 кг - це легковий автомобіль). Балансування проводиться, як з нарощуванням маси, так і з няттям надлишків маси елементів конструкції колінчатого валу.
  • вали рядних двигунів балансуються з масою колінчатого валу до 250 кг. Комп’ютер, в який заноситься діаметр свердла та кут заточки, аналізує дані і виконує контроль кількості знімання металу.

Блок циліндрів

 

Шатуни

Компанія має великий склад запчастин і надійних постачальників, що забезпечують швидку доставку якісних запчастин і комплектуючих, що виключить необхідність багатоденного самостійного пошуку і заощадить Ваш час. Гарантія при цьому поширюється як на виконані роботи, так і на продані запасні частини.

Нині мережа представлена Центрами "Промотор" в таких містах України: Києві, Харкові, Донецьку, Дніпропетровську, Запоріжжі, Львові, Сімферополі, Житомирі, Полтаві, Херсоні, Черкасах, Кривому Розі, Хмільнику Вінницької обл., смт.Ставище Київської обл.

Усе це можна охарактеризувати простіше: "Промотор" - це дійсно нове слово в ремонті двигуна.

дивись також: