Правильний ремонт двигуна - в кожен регіон!
Зверніть увагу!
000003_hot_article_pic.pngКомпанія "СП В.М.С.", представлена мережею Центрів "ПроМотор", є лідером в області механічної обробки деталей ДВЗ в Україні.
докладніше
Компанія «СП В.М.С.»

000003_000111_CAT_3512_2.pngКомпанія "СП В.М.С.", представлена мережею Центрів "ПроМотор", є лідером в Україні в області механічної обробки деталей двигунів внутрішнього згорання таких як: головок блоків циліндрів (ГБЦ), колінчатих валів, циліндрів блоків циліндрів (БЦ), корінних опор колінчатого валу блоку циліндрів, опор шийок розподільчого валу ГБЦ і БЦ, шатунів.

Всі операції в центрах здійснюються на обладнанні  ROTTLER, NEWEN, SUNNEN, K-LINE (США); АМС SCHOU (Данія); AZ (Італія). Представлене обладнання дозволяє проводити будь-які операції по механічній обробці і відновленню практично всіх деталей двигуна внутрішнього згорання і отримати при цьому унікальні результати, які відповідають рівню світових лідерів виробництва двигунів внутрішнього згорання.

Ось декілька прикладів:

Головка блоку циліндрів

  • перевірка герметичності порожнини охолодження ГБЦ, здійснюється на установці "Тестванна" при температурі від 75°С і тиску стиснутого повітря до 10 атм. Результати тестування приймаються на момент проведення операції. Ця технологічна операція допоможе Вам правильно вибрати шлях ремонту Вашого ДВЗ.
  • можлива механічна обробка площини роз’єму ГБЦ з непаралельними площинами, площин колекторів зі сторони "Впуск" та особливо зі сторони "Випуск", а також обробка алюмінієвих головок блоку циліндрів з стальними форкамерами.
  • при механічній обробці і профілюванню сідел клапанів можна витримувати практично профілі будь-якої складності і комбінації кутів, а ідеальна співвіснісь з направляючою втулкою досягається, завдяки самоцентруванню "плаваючого шпинделя" на повітряній подушці, що дозволяє обробляти робочу і допоміжну фаски сідла клапана зі зміщенням 10 мкм і менше.
  • спеціальне обладнання і запатентована технологія дозволяє відновлювати  сильно зношені направляючі втулки клапанів (знос внутрішнього діаметра втулки до 0,40мм). При цьому, спеціальним інструментом, розсвердлюється внутрішній діаметр старої направляючої втулки, і в підготовлений отвір встановлюється бронзовий вкладиш спеціальної конструкції. Моторесурс направляючої втулки виростає від моторесурса оригінальної - до30%.

Колінчатий вал

  • обладнання для шліфовки шийок колінчатого валу можуть оброблювати вали масою від 2,0 кг до 1000 кг, шириною корінної, шатунної шийки від 16 мм і дожиною валу до 3300 мм (!). При виконанні цієї операції заправляється потрібний радіус заокруглення галтелі, виконується обов’язкове полірування і корінних і шатунних шийок і радіусу галтелі вільною смужкою полірувальної машини, що дозволяє не порушувати геометрію і розмір виконаний при шліфувальній операції. Точність обробки розміру і геометрії шийок складає від 0,002...0,005 мм. Прогин вісі валу та шорсткість поверхні відповідає вимогам виробників ДВЗ.
  • шорсткість поверхні після шліфовки колінчатих валів досягається в межах 0,1...0,050 мкм по Ra. Це практично зеркальна поверхня і забезпечує вимоги всіх виробників ДВЗ. Точність виконання параметрів розмірів шийок, радіусів галтелей, герметрії шийок відповідає вимогам заводів виробників ДВЗ.
  • проводиться динамічне балансування колінчатого валуз комп’ютерним контролем якості, є можливість з навісними елементами - переднім шківом, маховиком, корзиною зчеплення, а для валів V-подібних двигунів з обвіскою приведеної маси шатунів і поршнів (приведена маса шатунів не більше 4,5 кг - це легковий автомобіль). Балансування проводиться, як з нарощуванням маси, так і з няттям надлишків маси елементів конструкції колінчатого валу.
  • вали рядних двигунів балансуються з масою колінчатого валу до 250 кг. Комп’ютер, в який заноситься діаметр свердла та кут заточки, аналізує дані і виконує контроль кількості знімання металу.

Блок циліндрів

  • механічна обробка площини і хонінгування циліндрів проводиться, практично, для усіх типів блоків і голівок блоку циліндрів - від двигунів компресорів і мотоциклів до двигунів тракторів, важкої каръерной техніки і тепловозів.
  • при ремонті циліндрів блоків циліндрів, ми робимо попереднє розточування циліндрів перед операцією "хонінгування". Розточування циліндрів призводится, як від паралелей(за відсутності деформаціїщо дозволяє провести базування БЦ від опор колінчастого валу, що максимально точно зберігає і/або відновлює перпендикулярність осі циліндра до осі колінчастого валу.
  • при ремонті циліндрів блоків циліндрів ми робимо установку чавунних гільз в того, що втратив свій рессурс БЦ, як стандартних розмірів, так і гільз не стандартних посадочних розмірів у блоки циліндрів які виконані, як з алюмінієвого сплаву, так і з чавуну. При установці гільз ми використовуємо нагрів БЦ і охолодження гільз циліндрів в рідкому азоті, що відповідає вимогам виробників ДВС.
  • при ремонті циліндрів блоків циліндрів ми робимо установку гільз різних конструкцій - гільз з буртом, гільз без бурту - з упором знизу, без упору(тіло гільзи фіксується в циліндрі за рахунок перекриття розмірів — «натягу»). Вибір методу установки гільз обмовляється і соглассовываются із Замовником робіт.
  • при ремонті циліндрів блоків циліндрів ми робимо операцію "хонінгування" і операцію ; и операцию "рехонингование". Устаткування фірми "ROTTLER" НР6А дозволяє витримати розмір циліндра, геометрію циліндра в допуску 0,0025мм, задану шорсткість хонинговальной сітки під тип палива "бензин" або "дизель", а так само кут хонинговальной сітки. У нас застосовується технологія фінішної обробки поверхні гільзи — "кранцевание". • Ця технологія дозволяє якісне поліпшення поверхні гільзи чавунного цилинда після операції "Хонінгування" - піднімає відсоток розкритого кулястого, пластинчатого графіту, на поверхні чавунного цилинда, не нижче — 20. Ця якість відповідає рекомендаціям світових лідерів виробників двигунів внутрішнього згорання.
  • при ремонті блоків циліндрів ми робимо відновлення викривлення осі опор коленчатоговала. Застосовується операція "розточування" опор, а так само операція "горизонтальне хонінгування", одночасна обробка усіх опор коленчастого валу спеціальним інструментом.
  • для відновленню працездатності блоків циліндрів важких каръерных і сільськогосподарських машин унікальні роботи по БЦ у нас виконує унікальний оброблювальний центр фірми "ROTTLER" F98.
  • як один з варіантів ремонту ми робимо наварювання опор колінчастого валу БЦ, при варіанті аварійної поломки опор БЦ.


Шатуны

  • уся механічна обробка деталей двигунів внутрішнього згорання контролюється вимірювальним інструментом, який проходить обов'язковий по графіку примусовий ремонт і калібрування. При необхідності, для власних потреб, Ви можете замовити у нас ремонт і калібрування свого вимірювального інструменту.


Компанія має великий склад запчастин і надійних постачальників, що забезпечують швидку доставку якісних запчастин і комплектуючих, що виключить необхідність багатоденного самостійного пошуку і заощадить Ваш час. Гарантія при цьому поширюється як на виконані роботи, так і на продані запасні частини.

Нині мережа представлена Центрами "Промотор" в таких містах України: Києві, Харкові, Донецьку, Дніпропетровську, Запоріжжі, Львові, Сімферополі, Житомирі, Полтаві, Херсоні, Черкасах, Кривому Розі, Хмільнику Вінницької обл., смт.Ставище Київської обл.

Усе це можна охарактеризувати простіше: "Промотор" - це дійсно нове слово в ремонті двигуна.

дивись також: